0000-00-00 00:00:00

Üniversitemiz kurum içi yatay geçiş başvuruları; 1-2 Şubat 2021 saat 24.00’a kadar online olarak yapılacak ve aşağıdaki başvuru koşullarına göre değerlendirilecektir.

Kurum İçi Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız...

Abdullah Gül Üniversitesi Yatay Geçiş Yönergesi için Tıklayınız...

Başvuruda Yüklemeniz Gereken Belgeler İçin Tıklayınız.... 

Kurum içi kontenjanı için başvuru koşulları:

(1) Bu kapsamda başvuracak adayların başvuru yapabilmesi için aşağıda belirtilen koşulları sağlaması gerekir.

a) Öğrencinin başvuru sırasında eşdeğer bir programda kayıtlı veya izinli (öğrenci statüsünde) olması zorunludur.

b) Öğrencinin programında (İngilizce Hazırlık Sınıfı dışında) en az iki yarıyılı tamamlamış olması zorunludur.

c) Öğrencinin kayıtlı bulunduğu programda, bitirmiş olduğu yarıyıllara ait programın müfredatında belirtilen tüm dersleri almış ve D/S veya eşdeğeri notu ile geçmiş olması zorunludur. Kayıtlı olduğu yarıyıllarda, program müfredatında yer alan tüm dersleri almamış olan öğrenciler ya da herhangi bir dersten başarısız olan (F, NA, U, I, W veya eşdeğeri) öğrencilerin başvuruları değerlendirmeye alınmaz.

ç) Öğrencinin genel not ortalamasının en az 2.30/4.00 olması zorunludur.

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Yatay Geçiş Takvimi
  Kurum İçi Yatay Geçiş
Başvuru Tarihleri 01-02 Şubat 2021
Sonuçların Değerlendirilmesi 03-04 Şubat 2021
Sonuçların İlan Edilmesi 5 Şubat 2021
Kesin Kayıt Hakkı Kazananların Kayıt Tarih 8 Şubat 2021

 

Başvuru İçin Tıklayınız...

Herhangi bir problem ile karşılaşırsanız, feedback@agu.edu.tr adresine mail gönderiniz.